in five years time you just might prove me wrong

Pokémon kom hem från Malawi, Adidas från Thailand. Snart är det vår tur. Sista terminen har börjat och det ligger både förväntan och bävan i luften. Alla planerar för  tiden efter studenten - ska du jobba, resa eller plugga? Visst drömmer även jag, men njuter också av tiden just nu.
Har varit gladare på senaste. Mer tillfreds. Mamma blir förvånad över att jag går runt och sjunger hemma. Antagligen hjälpte lovet mig att få ett sånt bra mode. Säkerligen beror det på att jag strax befinner mig på en vacker strand med fina vänner och snygga hunkar. Kanske spelar även det faktum att jag har hängt med D in. Han är skön. Vi kan skratta tillsammans och timmarna bara flyger förbi. Nu kommer vi inte ses på länge, men det är bara bra. Inga löften, inga problem. Det är bara skönt att få slippa tänka på honom hela tiden.
I helgen är det DDD igen. Borde man dra dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0