The naked and famous

Vi är inte lika ärliga, lusten att dela med sig är inte lika starkt längre, tanken: det här är riktigt fint bloggmaterial passerar inte lika ofta. Att blogga är lite 2011 kanske? neee.

Efter helgens äventyr har knullistan uppdaterads, lite singelsex sådär. Men det är hennes historia och hon får berätta när hon är redo har tid. Som jag hoppas är snart, annars hotar jag med lite orresarre och en tryckspark i magen.

En hel drös har fasta förhållanden, många oväntade. Men samtidigt har en del ''trygga'' par gått skilda vägar. Det måste vara balans mellan singlar och par. Får inte vara för mkt av det ena.

Har jag gått och blivit en mysfitta? Nee aldrig, men jag tycker faktiskt inte att det är lika värt att gå ut längre. Om jag ska vara ärlig så är det mkt roligare när man drivs av lusten att ragga och kanske stöta på någon assoft kille, inte för att det händer speciellt ofta. Men man lever på hoppet. haha

Tänker på det min kära blondie sa i fredags:
Ikväll vill jag har kul, träffa några sköna killar och ha en soft efterfest. Något i den stilen var det iallafall och det enda jag kunde tänka var typ: längtar tills när vi kommer hem ikväll och sleepovern - only girls invited kan börja. Kan ha varit för jag var lite jetlaggad men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0