På tisdag ska jag flytta ut ur mig själv

Är sjuk. Dålig timing då det är födelsedagsfirande i kväll. Men med rinnande näsa och ögon så är inte mitt partyhumör på topp. Tråkigt eftersom det är sista helgen innan ni åker.

Har iallafall fått operationstid. Första gången någonsin jag har boyfriend på alla hjärtansdag och det firar jag med att bränna bort halsmandlarna och något bakom näsan. Måste sluta gå runt och göra folk obekväma genom att säga att jag ska operera näsan.

Så ikväll blir det vampire diaries med boyfrienden. Som jag har fått till att börja gilla det, han bortförklarar det med att det faktiskt är ganska coola fightingscener. Haha yeah right, säg bara att du insett att Elena är tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0