help i'm alive

Känns rätt så slappt just nu i skolan- igår hade jag en lektion och idag blev båda lektionerna inställda. Den lediga dagen firades med kaffe på ett soligt söder tillsammans med bästa M där hon pratade mycket om thai och jag whinade mycket över den afrikanska bakterien som jag misstänker har tagit över min mage. En afrikansk bacill eller laktosintolerans och jag hoppas fan på det första. Allt jag lever på är i princip gjort av mjölk; glass, keso, latte, yoghurt osv osv osv. Sen kan jag ju tillägga att jag är vegetarian och att jag fan inte har lust att bli vegan.

Även om lektionerna inte är många så finns det ju självklart läxor och dylikt som jag borde ta tag i men definitivt inte gör. Bland annat måste jag skriva om ett formellt brev som jag så vänligt bad kanin att skriva åt mig, tydligen var innehållet inte alls formellt och alldeles för opassande. Och nu tror väl min lärare att jag försöker skryta om att jag fick ligga i sommar. Rätt så stelt faktiskt.

Har inte fått träffa adidas på tio dagar då hon har låst in sig i sin lägenhet och påstått sig plugga, trots att alla vet att hon och hennes pojkvän bara ligger och lökar och kollar på vampire diaries. Imorgon är dock det livsavgörande provet över och jag har stora förhoppningar om att få återse henne imorgon. De flesta glider alltså till thailand på torsdag vilket man kan tycka är lite otimeat när det är adidas stora dag på fredag, men vi ska väl lyckas hitta på nåt kul ändå. Kul enligt mig och adidas: en helkväll med ssx tricky och pyjamasbyxor, lök med andra ord.

 

Känner mig rätt så uttråkad

Känner mig rätt så oinspirerad

Känner mig rätt så rastlös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0