2012

Det blev jullov, jag åkte till Norrland. Det blev nyår, jag åkte hem igen.

Fantastiskt lyckad nyårsafton. Middag hos Blondie med enbart fyra av oss som följdes av fest som även den hostades av Blondie.

Jag hade en ny, röd klänning och drack mörk lagrad öl. Adidas stod för ballonger från Donken som resulterade i en väldigt coolt pyntad toalett. (Tack till: Mc Donald's samt alla som blåste upp dem)


Jag fick tolvslag i sann OC-anda trots att jag tappade bort mobiltelefonen vid elvatiden och inte kunde ge min A en vägbeskrivning. Fínner telefonen en kvart innan tolvslaget- mängder av missade samtal och SMS. Förtvivlat ringer jag A, utan att få något svar. Alla drar på sig jackorna för att gå ner till vattnet och då dyker han upp! Världens bästa kille hade sökt upp vägen själv och kommit dit. Jag slutade nog aldrig le den kvällen.

Minns inte mycket efter tolvslaget men kudos till Adidas som styrde efterfest trots Thailandresa följande dag. Tog sällskap hem med A. Sov några timmar och fick frukost på sängen, begav mig sedan till Riche för att jobba klockan 10 på nyårsdagen (FML).

Resten av lovet har jag hängt med fina vänner och druckit öl. Hade en riktig bruddag med Blondie och satt på ett Café i Sturegallerian och drack chai- och vaniljlatte. Helt olikt oss, googlade katter och pratade killar. Kompenserade det hela med att gå hem och laga till en blodig köttbit. Blondie ville äta grishjärta men jag tyckte hon skulle lugna sig lite.

Såg bio med Mojo och Blondie. Hade Thailandplanerings-middag med gänget som ska åka. Drack massa glurg. Är hur taggad som helst! Vi bokade high speed-katamaran och planerade annat fient. (Googla Platinum-gallerian i Bangkok! Har hört att den ska vara möcket trevlig). Kul att hänga med Coco och hon agerade mitt hemsläp efter att vi blivit lulliga med gänget på Diset. Bjudna på gratisshots och efter några öl började vi sakna våra BF:s och jag hade varit ifrån min i ungefär ett dygn. Feel ya, Coco.

Har utforskat olika barer på söder och t.o.m. varit på en "the n-wordklubb". Vi var de enda vita där. Vi var även de enda som inte kunde dansa där men det var kul på sitt lilla vis. Mojo hittade dock inget BS, de flesta såg ganska läskiga ut.

Lördag kväll mötte jag upp Gandalf för öl. Vi drack en, sedan stängde Charlie's och vi konstaterade, lättpåverkade som vi är att vi var på tok för berusade för att bege oss hemåt. Ringer bror som hängde på Vardagsrummet och möter upp honom där. BAM- Gandalfs Stureplansoskuld var tagen. BOM- Gandalfs nyårslöfte var brutet (inte dricka annan alkohol än öl hela år 2012). Vi hade riktigt kul och gick hem och lagade tortellini till toner av ABBA klockan fyra på morgonen. Stackars Gandie blev bakis som alltid.

Har slutligen spenderat en del av det här lovet med min BF, världens bästa A. Vi har gått på museum och fikat. Lunchat och druckit öl. Haft en del sex har vi också. Och jag är faktiskt kär. Kärkärkär.

Pratade med Exet på julafton. Han har fortfarande känslor för mig. Tydligen har han fått ett provjobb på Shoeline. A söker också jobb där. Som Blondie sa: Tänk om båda börjar jobba där. Då har du tre av dina lovers på en och samma plats!
Vore nåt va. Tre lovers och en massa sneakers, det är ju rena himmelriket! Aa, fast...

PS. SAKNAR MIN BABYMORR.
PS2. FYLLER 19 ÅR OM 15(!!!) DAGAR.
PS3. STÖTTE PÅ IDOLEN PÅ HORNSG IGÅR. HAN SMS:ADE IDAG OCH BJÖD MIG TILL SPELNING. 21 SÖDRA, TEATERN. GRATIS, ARTON ÅR. NÅN VILL?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0