Löningshelg

Äntligen, äntligen kan jag andas ut. Har haft världshistoriens mest intensiva vecka.


Helgen inleds med middag hos Välme. Failar med att komma i tid men har i alla fall två ganska fina ursäkter som Svärdet sa. Skrev religionsprov till klockan fem och köpte present. Okej, kan ha varit alkoholen som gjorde att jag kom sent med. Vi fick i alla fall en outstanding pendelfärd mot staden och begav oss mot Ace.
Hade aldrig varit där förut men fann halva skolan där. Tappade hatten och helt ärligt så var det den som jag tänkte på hela kvällen. Mojo var riktigt full men ville inte Slakthuset så hon begav sig hemåt. Saftigt inträde.  Jag skulle möta upp Hjertis och glömde hoppa av tåget.
"Kom till Rival". Jag var full och våghalsig så jag begav mig dit. Gled fram till vakten som såg ganska road ut när jag kastade fram mitt pass där jag är tolv år som gick ut förra året.
Vakten: Ska du möta någon här eller?
Jag (självsäkert): Ja, det ska jag.
Vakten: Du vet väl att det är 23-årsgräns här?
Han väntade inte på något svar utan skickade ut mig med näsan före.


Nä, nu hittar jag på. Han släppte in mig och jag ölade med A & Co. Vi avrundar med langos som inte alls är så goda som på festival men de dög. Always sunny in Philadelphia och stor frukost på hotellmanér med hela familjen.
Fastar nu inför kvällen, Texas longhorn-julbord i sjöstaden. Jag kommer äta såå mycket. Kött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0