På väg mot toppen av nånting med sjumilakliv

Sitter hemma hos karrekanin och ska plugga, väntar på att det ska sluta som alltid annars; med att vi ältar våra icke existerande sex- och kärleksliv. Men nu har karrekanin träffat en man. Jag måste erkänna att jag känner mig mycket hotad. Han har muskler, han är smart och framförallt så har han en dick. En gång sa karrekanin att vår relation inte skulle funka om någon av oss fick pojkvän, för vad skulle vi älta egentligen? jag vet att hon bara skojade men jag ska aldrig glömma det!!!!! Jag känner mig väldigt förvirrad, från att ha hängt med eviga singlar så har min umgängeskrets mer och mer övergått till att bli pojkvänsmänniskor. Typ. Som tidigare skribent nämnde så är jag kanske lite sugen på en b-friend, men det spelar ingen roll cuz I got nuffin'. Jag svär H, den här vintern kommer bli fet. No worries.


Jag frågade karre om vi kunde äta något gott. Hon föreslog mackor med ost och marmelad. LOL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0