King without a crown



Jag förstår verkligen vad blondie menar. Har man mycket sex blir man kåtare. klarar sig man fyra månader är fyra månader till inget problem. Man bygger upp ett beroende. Får jag skriva att det enda jag gjort den här veckan än så länge är att chilla och knulla. Ganska skönt liv om ni frågar mig. Minus all ångest (ångest: en oerhört feminim känsla) jag känner för att jag inte pluggar. Inbillar mig att jag ska klara den svåraste kursen på gymnasiet ( ja jag gillar att påpeka hur svår den är) genom att skita i lektionerna och inte göra ngra läxor. Men ehh det ska nog gå ändå..

Det hetaste samtalsämnet just nu är pojkar. det är inget ovanligt. men lägg till vän också. pojkvänner i plural dessutom. Inget mer roligt singelskvaller från mig eller pinnplockande och vet ni vad? Det känns jävligt bra. För han är så fin och jag är hans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0