''the greatest lies not in never falling, but in rising every time we fall''

Hahaah herregud. Ni vet han jag skrev om förut som hade skrivit om mig i sin blogg och om att träna och leva upp till förväntningar. Han som är uttrycket mysfitta personifierad, det var han som fick mig och Pokké att mynta ord som präkt och mys -fitta. Han har nu iallafall skrivit en bok som han ska ge ut. Jag vet inte vad som är roligast att han tror att han kan skriva någon slags memoar och att folk vill läsa det, att bokens titel är ''Vandra sin egen väg'', den otroligt töntiga omslagsbilden, eller om det är hur han verkligen lever upp till en sann präktfitta så mycket att knapt kan tro det.

Men måste ju läsa boken en människa uppväxt i en hålla utanför jönköping kan nog lära mig en del. Eller mest måste jag läsa den för att han har frågat mig om han får använda mitt namn till boken. Jag sa ja. Så självcentrerad som man är kan jag tänka mig att plåga mig igenom boken (kommer iof få mig några rejäla skratt) bara för att jag vet att jag omnämns, även om det kanske bara är en gång. Personligen tycker jag han borde döpa ett helt kapitel efter mig hehe.,, Spännande att se vad han faktiskt skrivit om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0