Det är okej att spåra ur och rensa huvudet på moln

Det vore ju kul om vi sammanfattade LSM fest men jag är nog den sämsta personen för att göra det. När jag blir full har jag roligt samtidigt som jag dagen efter alltid känner att jag missade allt det roliga. Vad gjorde jag hela kvällen? Känns mest som jag gick runt ensam. Iallafall det jag faktiskt hann med innan jag däckade vid ett typ(?) och fick mig en 8 timmars natt sömn var : Strula med klockan, krossa fönsterbrädan och massa krukor, skämma ut mig inför dom/han vi hängde för mkt med när vi var 11, se LSM slicka grädde från strippans bara överkropp och tillslut säga till de få som var nyktra om att de skulle påminna mig om att betala för föntserbrädan.

Något annat roligt som också hände i Fredags var att jag och Ýr konstaterade att vi är buksvågrar och att det hände exakt samma datum fast olika år, även samma dag som Mayham förlorade sin mödom. 2 maj - är nu mera vår sexdag.

Igår var jag på en dejt, med han vi träffade på när vi förade innan skivan i onsdags. Men han är liksom lite för på typ, eller det är bara så sjukt ospännande, han visar för mycket vad han känner liksom. Så han är väl paus underhållning helt enkelt.

Inatt fick jag ligga, med den enda personen jag vill ligga med förtillfället och som jag suktat efter i flera år. Det var najs. Big O najs liksom.
Just Jack – Embers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0