mina stora drömmar de flög som satelliter

Gråtrunka måste ju vara den härligaste sidan som finns på facebook. Helt hysteriskt kul. Jag gillar att tänka att vi är deras kvinnliga motsvarigheter. Självironiska, bittra och ändå så jävla bra. De är helt klart Sveriges bästa komiker, och den bästa komidiennen vi har är ju givet tanten i den nya iprenreklamen.



Förra veckans motto var party hard or die tryin. Lyckades ganska bra måste jag säga, särskilt i onsdags. Hellströms, babas och sedan en lökig efterfest på östermalmstorg (hur kan nånting på östermalm vara lökigt?) för att slutligen ramla in i en taxi med en stulen krukväxt mot stora essinge där vi däckade tre brudar i en liten säng.

Fredagen blev en soft efterfest (dock ingen huvudfest...) hos big Al. Hela kvällen gav en både härlig och lite beklämmande nostalgisk känsla. Körde ettan-style och smsade gamla bekanta om de inte styrde fekke förfan? Smet ut utan päronens vetskap sent på natten och smög sen in klockan fem på natten. Det var ändå rätt fint, och än en gång däckade vi tre tjejer i en trång säng.

Lördagen var väldigt mysigt styrt hemma hos fröken Yr (förlåt tjejen, hittar inte det där isländska lilla strecket över y:et. hehe.). Charader, vin och kladdkaka satt fint innan vi begav oss till Sturep(!!!). Hamnade på Larran som visade sig vara så precis så som alla varnat mig för, men med gott sällskap funkar allt. Var dock snart dags för efterfest hos Mayhem där det bjöds på whiskey och pasta. Blev full och lack på en stel östra-dude och kastade ut honom. HELL YEAH FUCK LIFE BEAT ON THE BRAT!



Den kommande veckan ska jag skärpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0