dance yourself clean

Längtar tills helgen. Ska bo själv i en lägenhet på söder, inte för att det innebär mer än att jag kommer vara full två dagar på raken och enbart äta tortellini. Kommer få en minimal lön imorgon, något att betala helgens öl med. Hoppas att något flippat händer. Ska vara så jävla snygg. Kan vi göra något annorlunda? träffa någon annorlunda? Inte fly i panik så fort jag känner mig minsta uttråkad. Stanna kvar och dansa istället. Ringa en random. Dra vidare till nästa klubb. Inte tänka på värt och ovärt. Vara full. Inte fundera över hur håret ser ut. Prata med en random. Sova hela dagen.


Kommentarer
Postat av: A

Bra blogg. Vet inte hur jag hamnade här.

2011-09-26 @ 16:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0