September

Höst. Imorgon blir det utgång. Kanske en sista kväll med bara ben? Jag försöker rivstarta skolgången genom att inte göra dumma misstag. Typ som att dra ut på onsdagar.. Jag blir lätt bakis liksom! Och jag vill inte riskera att bli kysst av honom igen. Men jag är så fruktansvärt uttråkad och jag vill bara vara med alla hela tiden. Och jag vill ha på mig mina nya skor och vara ute en hel natt. Även fast solen inte längre går upp under de tidiga timmarna på dygnet. Jag färgar håret och klipper av det, då blir nog kvällen lyckad. Jag bara känner det på mig. Kanske hör jag av mig till han som jag inte är intresserad av men som jag inte skulle banga på. En helg är ändå bara 1/35 av sommarlovet. Det kan man ju utnyttja!
Mössprövning på måndag. Skivor och flak är bokade. Det här året kan nog bli ganska grymt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0