I don't wanna have your babies

Nu har jag dilemmat som jag tycker jag har en aning för ofta, eller inte. Men två gånger är ändå en gång för mycket. Ibland glömmer man/pallar inte med kondom.
Så nu har jag har tre alternativ:
  1. Chansa och hoppas att gud hör mina böner ( även om min mensapp säger att jag har som lätast att bli på smällen nu så känner jag mig inte så värst fertil)
    +: sparar både tid och pengar och är det lättaste alternativet.
    - : är ju som sagt rätt så osäkert, litar ju ändå blint på min mobil. Kan vara dumt att chansa, då konsekvenserna kan bli ganska jobbiga.
  2. Köpa ett sånt där dyrt litet magiskt piller. Om man visste att man skulle bli gravid om man inte tog det vore det ju fett värt och billigt. Men det finns ju alltid det där OM tänkt om det inte skulle bli så, då har man kastat 160 pix åt helvete. och pengar är en bristvara.
    +: typ asmegasäkert
    - : Kostar 160 kr för mycket
  3. Gå till allas våra älskade UMO ( måste passa på så mycket som möjligt innan man fyller 23)
    +: gratis
    - : Vet inte om jag pallar den halv bitchiga damen som tjatar om att jag kanske borde överväga ett annat preventivmedel. Och tvingar på mig massa kondomer som jag uppenbarligen ändå inte använder.
Lutar för tillfället ändå mot förslag 3.
to be continued..

Kommentarer
Postat av: JB19

Äsch de är inte så jobbigt med kondom. Tyckte också det förr men gör det lite roligare istället. Typ kondomer med smak, självlysande kondomer eller nåt sånt.

Hatar piller.

2011-09-29 @ 16:42:01
URL: http://www.kondomkungen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0