Hon dansar med ammunition

Fredagen blev ju inte alls som jag hade tänkt mig, inte det minsta. Ni vet när man har haft en kk från skåne som är militär och som man slutade träffa för han flyttade iväg någon annanstans och sen dyker upp på lokalkrogen som pojkvän till en brud (dödsätare) ? vet ni? Nej för det händer fan inte. Så sjukt jävla skumt/stört är det enda man kan säga. Hade aldrig kunna föreställa mig att jag skulle hamna i en sådan situation. Det är nog det mest random jag varit med om. Han bor inte ens här, och hon är inte ens från orten. skönt att han kände igen mig, kunde ju ha blivit stelt annars. Nu är han iallafall inte min sexiga skånska militär längre. utan hennes pojkvän. stört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0