daftpunk is playing at my house

Medan mina kompisar är ute och roar sig sitter jag här och försöker plugga. Förgäves. Lyssnar på lite skön electro som brorsan tipsade om. Han gick för en timme sen eller så, stackarn är förstörd på grund av en kommande tenta. När ska lidandet sluta? jag lånade ut en rosa miniräknare som jag förvisso inte är ägare av men som gjorde honom glad.

Jag är trött men har inte lust att sova. Orkar inte gå till skolan imorgon, tre timmars internationell ekonomi med en lärare som inte har en aning om ens namn efter fem veckor känns som slöseri med tid. Ska nog tända lite ljus och fortsätta kedjedricka te. Kanin kommer klockan åtta imorgon för pannkaksfrukost för att sedan glida vidare till portugal. Hon är en äcklig stekare. Och det här kan vara världens mest ointressanta inlägg.






Vill ligga i någons säng och prata om rymden och så ska den ha såna där självlysande stjärnor i taket. Skulle vara en ball känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0