You don't have to be smart all the time

Jag har gått och kärat ner mig i en på mitt jobb, eller kärat ner och kärat ner snarare så har jag en liten crush på honom. Han är inte den där självklart snygga killen men han ser bra ut och har en sån där oemotståndlig charm. Han gör det svårt för mig att koncentrera mig på mitt jobb. Idag stänger jag med honon. Och för första gången på riktigt länge är jag varken ofräsch, sliten, bakis, hungrig eller trött. Plus att jag har nyfärgat och tvättat hår, sminkat mig hemma och inte på fem minute rpå tuben och har bestämt mig för att rocka mina hemska skjorta fula illasittande byxor och fula skor och vara så snygg som man kan med tanke på förutsättningarna.

men juste han har flickvän...så det verkar ganska kört



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0