Vi lever alla med känslan att falla

Oktober. Redan? Tydligen.

Provar den nya bloggappen och tydligen finns det nu en gräns för hur långa meningarna får vara. Så jag får hålla mig kort och koncist. Gårdagen var riktigt arbetsam måste jag säga. Hann med både skola och jobb och middag igår. Middagen var mysig och vi säkrade kvällen med jordgubbsvin och smirnoff ice. Stekiiiii. Som vanligt blev det bråttom och när vi insåg att vi hur vi än gjorde skulle få betala inträde drog vi till woken. Dem kände inte igen oss. Hehe skönt. På woken var det taggat i vanlig ordning men jag var förnuftig för en gångs skull och drog hem. Assexigt BS på tunnelbanan hem. Klockan tolv somnade jag sött i min säng men väcktes klockan kvart i två av en sinnesförvirrad dvärg. Dvärgen i fråga verkade berusad och skrek något otydligt om att han och ödlan var på väg hem till mig. Han hoppades väl att jag var med adidas. Jag tror jag la på.

Om tre timmar glider jag till London. Shuez.

Kipango var allmänt ball i sneakers och silverjacka och berlincigg. Tycker om henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0