Tack för att du väntar, vi gör vårat bästa för att du ska få tala med oss så snart som möjligt

Hej. Ledsen men har ingen dator så jag kan inte uppdatera hemifrån. Okej, jag har en iPhone men orkmoment att blogga med den.

Hela förra veckan tillbringades i mitt andra hem, Berlin tillsammans med resten av klassen. Mycket öl, cyklande, promenerande och shopping. 24 grader celsius tackar man heller inte nej till. Kom hem i sällskap av ett gäng nya kläder, en tequila och en chokladlikör. Såreskava.



På lördagen befann vi oss i orten (närmare bestämt Skarpan) och firade ännu en nybliven artonåring. Kvällen slutade på Kleins samt Tempel Bar i Gamla stan. Riktiga lökställen och jag hängde med en ryss som hette Jegor och såg ut som James Franco. Pinsam avslutning på kvällen i form av en Biggy-cover på Viggis logg och jag tappade plånboken med pass på hemvägen.

Är numera id-lös så någon utgång i helgen lär det inte bli. Har dessutom suttit fast i SL:s hittegods-avdelningskö i en kvart nu när jag skriver.

Haffet från Babas bjöd mig på 20-årsfest på fredag. 15-års style där man inte känner han som fyller år eller någon på festen överhuvudtaget. "Ta med ditt entourage", sa han. Vilket jag planerar att göra. Synd bara att Mojo redan köpt en biljett till VGY:s höstfest. Aja, buss 807 från Gullmars på fredag då brudar. Mirramon ska bo hos Janne i helgen och föreslår förkrök och thaimat hos henne.

YES. Äntligen svarar de på hittegodsavdelningen!
 -Nej, vi har tyvärr inte fått in din plånbok.

FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0