My baby shot me down

Lov på ingång och en dag kvar att uthärda.

Så vad gör man då?

Jo, man hänger hos tandläkaren och shoppar hela dagen istället för att gå till skolan. Det var helt sjukt givande måste jag säga. Smink, skor och sådant som gör en glad. Man får om man vill.



Fläskkarren har flytt landet igen, denna gången till staterna. Hon var bakis efter mindre än ett dygn i landet? Bra jobbat. Stackarn panikade över sin Halloweenkostym. Ja, ni vet ju hur de är där borta. Hon skulle vara Rödluvan. Åh, gullegingern.
Morre följer Kanins exempel men flyr till hennes älskade Britannia. På typ, söndag? Jag känner hur min bekanskapskrets börjar sina. Men vad spelar det för roll? Jag har ju ändå inget leg.
Imorgon blir det klippning följt av Newcastle-öl och Idol med Gandalf. Det har vi sett fram emot. Ohja, det förtjänar vi. Sedan får jag se vad jag hittar på. Vi ska även smida planer. Starta revolution, ah ni fattar. Berättar när vi vet mer.
Resten av lovet då?

Idunno. Softa. Dricka öl. Undvika läxor och kanske hänga lite med Hjertepojken? Vi lär bli varse. Men jag ska ha kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0