glider me stil

Sitter och lyssnar på min nyfunna pundarmusik och softar lite bara. Så om du undrar varför låtar som "this joint" är på din most played lista vet du varför H, hehe. Jag skulle plugga men det gick inte. Jag vet, ingen vill höra, ingen kan. Tänker på framtiden för den gör mig gladare än nuet.

För det första kommer våren bli så jävla fet. Studentskivor, fest och skolk. Behöver jag säga mer? VI TAR STUDENTENTEN AAAAH DAMN IT FEELS GOOD!!!!

Sen har jag självklart även funderat på vad jag vill göra nästa sommar. Det är ju bara 10 månader kvar liksom...
Vene helt ok kanske:
  • Festival
  • Öluffa i grekland, blanda lökparty med något mer genuint. Inte för genuint dock hehe..
  • Jobba utomlands någonstans. Inte för fjortis men inte för stekigt. Inte för mycket jobb heller helst...
  • Tågluffa i östeuropa.
  • Glida ner till Polen, helst bila. M styr körkort, jag litar på dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0