i en okänd taxi, i en okänd stad

Nya blogg-appen är en besvikelse, den funkar ju typ aldrig? förvisso är det som tidigare nämnt ett fett orkmoment att skriva från luren men ändå. Skyller vår odugliga uppdatering på att blogg.se aldrig leverar, hehe..

N försöker öka sina chanser att få ligga på donken och jag lökar i min säng. Not very supersonic. Förra helgen chillade jag i mitt hjärtas stad och jag kunde ju lika gärna ha besökt Malta så varmt som det var i london? bara att i mitt hjärtas stad slipper jag tjugofemåriga kåta skåningar och sextonåriga språkresestudenter från Norrland. Det var riktigt fett att glida runt barbent och känna att deoderant faktiskt är rätt så viktigt. När jag kom hem förra tisdagen var det inte lika fett, ingen sömn på 27 timmar och jag var definitionen av sliten. Kul att tänka att på att för exakt en vecka sen softade jag på en trashig bar i brick lane med lite softa londonmänniskor. Det är inte lika kul att tänka på vad jag gör nu och veckan som väntar.

London is history och jag har ju även spenderat en helg i Sverige utan att delge er något. Dock är jag rädd att där inte finns mycket att säga. Fredagen spenderade jag på tyresö. Killarna säger att det är fest så är det inte det ;PPppPPPppp. När fan ska det bli röjfest egentligen? jag abbsar. Serben sa att han kanske skulle styra något i helgen men jag är tveksam till om det är mycket att hoppas på. Förresten borde jag inte ens få tänka alkohol, fest och förnöjsamma nöjen innan jag har klarat av den här veckans plågande hög med plugg. Måste. fokusera. men. det. går. inte.



Idag stör jag mig på:
Folk som lyssnar på extremt hög musik med fattiga, läckande lurar på tuben.
Facebook.com som har blivit en äcklig sida som mer och mer nästlar sig in i mitt liv.
Att N ska åka till NY på onsdag men inte jag. Jag är avundsjuk. There I said it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0