flickvännerna

Det märks att höstmörkret är här när de flesta av mina vänner börjar stadga sig och skaffa pojkvänner. Till skillnad från mig som har en vana att klara mig igenom the pre-summer crisis för att sedan avsluta mina förhållande lagom tills löven faller. Hur ostrategiskt?! Ni ska iallafall ha ett stort grattis hörni, jag är glad för er skull. Och särskilt du, min förlovade. Det var visserligen inte riktigt det här jag hade förväntat mig skulle hända när jag själv precis blivit singel, trodde mer att du och jag skulle bli de eviga vapendragarna. Men jag är stolt över dig ändå.

Så då återstår alltså bara maroon, welshie och jag då i den glada singelskaran, en trio taggad på öl och klubb som ska härja runt på Stockholms alltmer sinande marknad av vettiga unga män. Det finns många stolpskott där ute, men också en del guldkorn. Och ja jag vet att du är lite smygsugen på en b-friend welshie, men nu får du fan ta singleton-livet för min skull.



Kommentarer
Postat av: N

jag är fortfarande din vapendragare, men bara att nu kan du få alla ragg för dig själv istället. Lovar att winga dig. inte för att det behövs..

2011-11-23 @ 16:50:40
Postat av: Maroon

Baben har också boyfriend. Och N liksom, vilken chock! Världen var annorlunda när jag vaknade imorse.

2011-11-23 @ 20:04:24
Postat av: H

alltså VA, hon med?? vem är han?

2011-11-23 @ 22:25:23
Postat av: N

vaa ofta är de liksom tillsammans tillsammans nu? vad roligt. Man blir väl som man umgås därför denna epidemi av pojkvänner sprider sig

2011-11-23 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0