dekadensen är svår

Veckans första och absolut sämsta dag börjar med att jag blir dissad av tanten från UMO i telefon för att jag vill boka en tid istället för att komma på öppet hus. Förlåt för att jag inte hinner komma på öppet hus den här veckan. Och förlåt så JÄVLA mycket för att man är ung och dum. Det var lite så det kändes- ska de inte vara snälla och förstående? istället blev jag hänvisad till skärholmen där de inte var lika belastade, Hägersten ligger på bra verkar de som. Så antingen får jag pallra mig utåt på röda linjen eller så får jag leva i ovisshet.

Helgen däremot började bra. Kipangos bror ringer runt åtta och verkar stressad- han vill att jag genast ska komma över, egentligen skulle jag till DAAM (vilket förövrigt betyder "drunk as a motherfucker" lolzzz) men jag kände att aaa fast..skyndar mig dit och möts väl framme av minst 15 killar..inga tjejer, inte ens kipango? men jag ska inte ljuga, det var inga problem och jag trivdes. Drack bärs, dj:ade och inväntade även jag brudarna. Och visst kom de, både kakis, kipango, valentin och adidas dök upp. Det kommer fler peeps (både män och kvinnor) och modet var på topp, hade lovat adidas en kväll på collage som hon sent skulle glömma men som så ofta annars så lockar inte stureP när man kan stanna på en soft hemmafest. Eller när man har chans att haffa lite BS. Det ena ledde till det andra och nu kallar adidas mig för mysfitta. Du kan va en mysfitta. Hursomhelst så gottgör jag dig genom att kicka fest nästa helg..

 

När det gäller lördagen finns det inte mycket att säga. Jag var egentligen för trött men hamnade på något sätt hos kipango där det fanns lite för mycket rester från dagen innan. Blev full. Hade kul. Sov åtta timmar och vaknade upp relativt utvilad. Fick ett morgonsamtal från en stor svart man som frågade om vi skulle hänga, så vi tog en promenad och softade. Japp, jätterandom.


Nu sitter jag och funderar på om man kan lägga till helgens haff på facebook eller om det bara är konstigt? "hehe ja, jag creepade upp din facebook".

 

Idag är det tre veckor kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0