krossa alla fönster

Känner mig inte på topp idag, så jag stannar hemma för att filosofera. Ska alltså plugga filosofi. Jaha.

Det är alldeles otroligt hur kreativ jag blir när jag har en uppsats att skriva. När jag kom hem från skolan igår med tankarna på plugget som väntade fann jag istället en mamma, som dessutom var ledig och villig att åka till IKEA. Efter lite qualitytime på IKEA ser mitt rum med hjälp av bästa hippiemami precis ut som det borde. När jag låg i min säng igår så tänkte jag att det skulle varit perfekt att ha en pojkvän. Then i lol'd.

I fredags bjöd emha över lite folk och allting började bra med otroligt äckliga bacardishots och gin and tonic. Emhas pojkvän stod för den större delen av gästlistan och därför kom det sig som så att lägenheten plötsligt fylldes med brunstiga alfahannar, med andra ord förvuxna fotbollspojkar. Hade jag varit 15 hade jag varit i himmelriket men 3 år senare är jag inte riktigt lika imponerad. Det var mycket snack om brudar, öl och JBtexter (no homo) ;PPpPpppP. Den mäktigaste av alfahanarna hade nog som kakis uttryckte det "läst The Game från pärm till pärm, för neggningarna bara haglade" . Jag fann inte att vi kunde kommunicera på något djupare plan och diskussionerna tycktes eka tomma.  När större delen av sällskapet bestämmer sig för att bege sig till lilla essingen i två taxis för att spela fifa (!), kände jag således att det var dags att vandra hemåt. På hemvägen såg jag en suspekt människa som vandrade runt där obehöriga ej äger tillträde. Han ville inte se mig och jag ville verkligen inte se honom. Fick bli en snabbjogg hem.


I lördags jobbade jag först och tjänade lite välbehövliga cash. När det började bli dags att tänka på kvällsaktiviteter fick jag kämpa lite, väninnorna hade tydligen festat loss på nype kvällen innan och var inte säkra på att det skulle klara ännu en hård kväll men jag lyckades övertyga två blondies. Tillsammans begav vi oss mot diset för att bli fulla, och när jag väl var det så sjöng jag karaoke i utbyte mot en öl. REPPAR ORTEN BARA. Fulla och glada (somliga av oss lite för fulla) begav vi oss mot kvällens destination; larran. Med hjälp av Blondies skills så hustlar vi hela kön och är inne på nolltid. För första gången hade jag kul på laroy och vi stannar där tills blondie blir utslängd för att ha sprungit ut och in på spybar, hahaha. Som vanligt erbjuds "efterfest" i hökis men ingen verkade ha modet uppe. Träffade ödlan på laroy och vi åkte hem till en tom lägenhet. Han och Tolio ska tydligen flytta till kalifornien. It was nice knowing fucking you, ödlan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0