sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Det hade varit så mycket enklare om du inte bett om ursäkt, om du fortfarande varit en douche som jag kunnat avfärda med tanken att jag förtjänar bättre än så. Jag har försökt vara din vän. Spela avslappnad och glad, för jag vill ju så gärna att du fortfarande ska tycka om mig. Men efter varje gång vi setts känner jag mig grundlurad, som om jag gick på ett dåligt skämt. Jag känner mig så dum. Jag tror inte att du gör det medvetet, men du vill nog hålla kvar i mig och det är därför du lyser upp när du ser mig och säger saker som anspelar på det vi haft. Som en antydan om att jag borde hänga kvar trots att du egentligen aldrig kommer vilja igen. Jag har gjort det så lätt för dig, men nu vill jag att du ska må lika dåligt som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0