To you have it all you want be free

Efter gårdagens utgång kan jag lägga till Emilie på min paradise-listan. Andra b-kändisar jag såg var kissie, paradise cimon och katja. Igår var en skum utgång, hade jag kul? Det var tänkt att vi skulle vara 8 tjejer som skulle gå ut men alla dissade och det slutade men att det bara var jag och Amba som hällde i öl på treat. Mötte dock upp baben senare och begav oss till Laroy. Men de två lämnade mig runt två tiden då deras fylla börja dala, men av någon annledning var jag inte beredd att gå hem. Stötte på Hempa, blev ett riktigt kärt åtrerseende och han var jätte full. Dansade själv, fyllekäkade själv, var helt jävla ensamm. Utan sovplats. Ingen var ute igår, eller så däckade alla tidigt? Men jag mötte upp en vän och det löste sig till slut.

Walk of shame hela vägen hem till Mayhem dagen efter och upptäckte att min solglasögon som jag verkligen behövde  hade gått sönder i två delar. ångest. Att vara bakis och med mensvärk mådde mindre bra och 40 minuters powernap blev till två timmars sömn. Behövligt. För att sedan se united säkra ligatiteln!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0