go go go get out

Satt och tänkte lite och drog mig till minnes när H pajade min hellokitty-rubikskub som jag just fått av min bror som varit i Japan. Även om jag inte sa det då så var jag mer lack än vad jag visade. Så jävla dum liksom, vrider åt fel håll så hela kuben sprängdes fast man fattar att man absolut inte ska fortsätta vrida när det helt enkelt inte går. Blir fan lite arg nu när jag tänker på det. Och sen föreslog du att vi skulle limma ihop den typ. Asså hallå? Man blir ju trött.

Trött på att plugga bara för att lärarna inte kan planera vettigt. Trött på att dricka alkohol. Trött på att ha ångest. Trött på att vara trött. Det är onekligen något som saknas i min tillvaro. Pojkvän? G i matte b? Ledighet utan stress? listan kan göras lång.

Jag är en rastlös själ. Stackars kanin, häromdagen när hon hade fått i sig ett par öl fick jag höra att hon får mer ångest av att vara med mig. Och jag som är hennes enda vän. Sad story.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0