Om sanningen ska fram

Jag och kipango satt och diskuterade över vår bakisfrukost. Slutsatsen vi kan dra av x antal tillbakablickar på tillfällen då man härjat är att jag är extremt pinsam under alkoholens inverkan. Era fyllemissar är bagateller jämfört med mina. Så om det är någon som läser det här i sin egen bakismisär är det bara att njuta. Är du nykter och glad så hänvisas du till kenzas.se.

Nu tänkte jag dela med mig av lite olika pinsamma situationer och frågan är egentligen vilken som toppar listan?

1. Så sent som igår befann mig ute i vimlet. En lärdom vi kan dra från igår är att det finns både för- och nackdelar med att ha snygga vänner. Nackdel: de snor alla snygga killar och man står där, berusad och ensam. Fördel: har killen i fråga spenderarbyxorna på sig så finns det chans för att groggludra utan att skämmas. Jag agerade alltså tredje hjulet halva kvällen igår. När jag vaknade idag kom jag på att det inte är så soft att bli barmhärtighetsbjuden utav kompisens haff.

2. Vi fortsätter med en resa till medelshavsön Cypern. When I say ayia you say napa! Resan började bra. Tills vi träffar ett grabbgäng från Göteborg. Vi hade Romeo som var hunkig, och sen hade vi alexis som även han var hunkig. Sen så hade vi ju pato,  och jag kan säga så mycket som att det inte skulle skada honom att spendera ett par extra timmar på gymmet. Det dröjde inte lång tid förrän H och R blev bästisar och A och S rullade tunga i klamydiapoolen. Resten av resan fick jag alltså stå ut med Pato. Pato hade en förkärlek till att påpeka hur omogen jag var för att i nästa stund krampaktigt hålla mig i handen.  Men han tyckte jag var söt, så jag låg med honom!! aa fast...
Jobbigt när min fylla går över till hat och Pato lämnar vårat sällskap med glasartad blick.

3. Det var fest hos kakis och temat var hawaii. Det börjar bra men slutar bara illa. Horsminkad, osmaklig klädd och redigt berusad på smuggel. Kvällen är oklar. Morgonen därpå vaknar jag upp med rosa ögonskugga upp till ögonbrynen med en känsla av skam då man blev påkommen av en vän mitt i akten. "jag är svag för dig", varför sa jag så? jag: "haha fan vad fulla vi var igår" han: "jag var inte så full.."  Efter allt detta får man av en uppmuntrande vän höra att man aldrig sett fulare ut. Skön...t.

Och nu fick man precis höra av kipangos bror att det är typiskt mig att bli barmhärtighetsbjuden och jättefull. Också skönt. Till det här kan vi addera hundratals fyllesms samt misslyckade bootycalls. Hoppas ni är nöjda med era liv. PUSS


Kommentarer
Postat av: n

du har iallafall inte tvånglat ngn

2011-05-21 @ 21:33:10
Postat av: Anonym

Jag ifrågasätter M's placering på pinsamhetslistan i framtiden. N har lyckats samla in ett antal pinsamma händelser under hennes fyra första månader som onykter

2011-05-22 @ 11:26:26
Postat av: H

Miriam, du har åtminstone inte ramlat mitt i en seriös politisk diskussion.

2011-05-22 @ 11:52:43
Postat av: Nike

ett antal?

2011-05-22 @ 23:29:35
Postat av: Anonym

tänkte på da tvångel action, utslängd på spyan, ringde två killkompisar inom loppet av 3 min, hela grejen med det där killgänget och allt snack på östra efter skivan. heh

2011-05-23 @ 01:19:46
Postat av: Anonym

tänkte på da tvångel action, utslängd på spyan, ringde två killkompisar inom loppet av 3 min, hela grejen med det där killgänget och allt snack på östra efter skivan

2011-05-23 @ 01:23:45
Postat av: Anonym

Okej fast spyan var inte så pinsamt, killkompisarna var bara osmidigt. Ja men de är för att de är osköna. så mest bara da tvången action.

2011-05-23 @ 12:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0