tänkte skriva att jag skulle behöva en cigg, sen kom jag på att jag inte röker

Alla är positiva och glada medan jag är rätt så negativ. Skulle vilja skriva ett glatt inlägg om att hela världen är så underbar men jag känner för att spy på den. Jag snubblar på mållinjen och det gör mig så jävla lack. LOL.

Man uppgraderar sig till en iphone och plötsligt har man en massa lökiga statusar stup i kvarten. Kanin tycker det är fett kul att checka in mig och hellis tillsammans. Idag så var vi tillsammans i sängen. Lite komiskt att jag påpekar att det är pinsamt med såna där incheckningar inför folk man har har haft ihop det med. Det är lite JAG-FÅR-FAKTISKT-LIGGA-STYLE över det liksom, även om det är oseriöst. En timme senare likear han jag pussades med i rökrutan förra helgen för att säga antingen "jag finns" eller kanske "håll på med vem du vill jag bryr mig verkligen inte".  Gissar på att han ville förmedla det senare, men jag vet att han bryr sig. Höhöhö.

Nu ska jag ha sex med min geografibok.

Stick.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0