måndagen den andra maj

Alla har väl sina offer som man fb-stalkar. Killarna gör det i smyg, tjejerna är lite mer öppna med det. Jag har flera. En del gamla haff som man bara vill hålla ett öga på, vissa helt ouppnåliga, andra potentiella haff. I fredags såg jag en av killarna jag suktar efter och stalkat lite lagom men aldrig sätt i verkligheten. Han är typ brosa till en kille som gick i min skola förra året. Han var ännu snyggare IRL (hahah) Om han spanade in mig eller om han bara tittade på mig för jag langade skeva kåta blickar det har jag ingen aning om. Men hoppas på det första.

Kul att jag och Poké i söndags konstaterade att jag är onykter på mitt spelarleg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0