kul men kanske lite stelt

  •  Adidas blir utskälld för att ha gjort sovsällskapet i lördags till ett andrahandsval. Det är inte lätt när man inte har någonstans att sova och förstahandsvalet inte svarar på mobilen. Tre minuter mellan samtalen. Synd att förstahandsvalet och andrahandsvalet är så goda vänner. Stelt.

 

  • Idolen slår sig ner vid mitt bord i matsalen och jag är så stel att jag inte kan låta bli att fnissa och blir tvungen att titta bort i ungefär 20 sekunder bara för att samla mig. Förlåt om jag skämde ut dig inför ditt forna ligg kipango.

 

  • Vi ska börja spela korpen. Ett problem kvarstår dock. Vad ska vi heta? LA: S förslag ”FC pistols” blev hårt nedröstat. FC mus? Män utan snoppar?

 

  • Dvärgen är soon to be home. Har han flickvän? Vad händer mellan honom och adidas? Brinner flamman än eller har den dött sen 31 december? too be continued...

 

  •  Grabben undrar varför jag har hans kompis på facebook. Sanningen är att vi hookade i nattklubbsmörkret. Sanningen ska inte fram. Varför frågar han? Vem har skvallrat? eller så är det kanske som han säger, att han och hans kompisar kollade upp mig på facebook och såg att vi var vänner. Men varför erkänner han då att han creepar mig på facebook?

 

  • Tydligen gick det rätt hett till mellan N, M och olé ute i täby. Nice att du delar med dig, N. Ta från de rika och ge till de fattiga liksom.


Kommentarer
Postat av: N

Sharing is caring

2011-05-13 @ 12:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0