Genom varje utsträckt tanke

Hey party people!

Själv stannar man hemma hela helgen för att göra något jag kallar styra upp mitt liv. Illa när jag känner att jag måste förklara mig, ''nej jag är inte tråkig jag ska bara styra upp mitt liv den här helgen och förra helgen'' lite sent för det nu kanske. Speciellt bra går det inte heller, nöjer mig med att känna mig duktig för att jag stannar hemma och lägger mig tidigt när vännerna är ute och super. Så då orkar jag inte ta tag i det här med skolarbetet.

Känner mig så förfärligt ensam, fast jag egentligen inte behöver vara det. Drar runt hemma, gör nyttiga saker som att städa, rensa lådor och idag har jag dragit igång projekt: göra om mitt rum. Ensam. Ensam. Ensam. Mami är hos manvännen, lillasyster är ute med tjejerna. Jag äter middag med scrubs som enda sällskap.

Men snart borde Poké och Kanin komma hit. Får se hur jag klarar det här, de rubbar min ensamma tillvaro.

Jonathan Johansson – Aldrig ensam

Aldrig, aldrig ensam
Alltid ensam här
Aldrig, aldrig ensam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0