closer

Saker som gör mig glad idag

Idag är det fem dagar tills vi åker till London, ungefär en månad tills jag åker till Italien och exakt två månader tills vi åker till spanien!!!

Ikväll ska jag dricka alkohol, jag ska bli smart och rolig ikväll. Full för kärlekens skull.

Jag ska åka flak i år igen. Typ. Sexton bratkillar från Bromma gymnaisum, kan bli intressant.

Solen skiner och man kan kanske vara barbent ikväll?

Saker som gör mig arg

Klockan tjugo över fem vaknade jag av att en gigantiskt geting surrade runt i mitt rum. Panik då man är allergisk mot det vidriga djuret. Och sen var det svårt att somna om.

Alla mina lärare tycks ha tappat förståndet. Nej skolan är inte mitt liv och nej Pernilla vi går inte på universitetet så vi vill inte skriva våra uppsatser som att vi gjorde det.

Alla keffa, stela och svenska människor. Dö mellanmjölk.



Summan av kardemumman är att glad-listan väger upp arg-listan. Det är ju också något att vara glad åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0