Vy från ett luftslott

Nu kör jag på som fan, hade tillochmed en ölfylla igår. Öl är riktigt vidrig, inget jag njuter det minsta av häller i mig skiten för att det är billigt. Igår hann jag med en massa söderhak. Swedenhof, hellströms, söderkällarn, det där biljardstället och dovas. Jag hade sjukt kul igår, om det var för att det var roligt på riktigt eller om det var för att jag tycker allt är kul när jag nu dricker har jag ingen aning om. Träffade på vår älskade fotbollstränare, sjukt random och jag kunde inte sluta skratta.

När vi sen skulle ta oss hem och vi bara stannade till för att jag skulle kissa och köpa en mezzaluna på sleven så lämnar jag grabbarna själva i typ två minuter. Under den tiden hinner Björnen bli tagen av polisen för offentlig urinering, hahaha och vägrar skriva på bötern så då kör de iväg med honom till mariapol. Och därmed rök min och nackabons sovplats. Men kärlek var snäll och erbjöd sitt golv. Sjukt random att vakna upp där i morse dock, fortfarande lite full och snurrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0