She wanna see what's hiding in my CK briefs

Blåmärken. Överallt.

Känns som mina senaste dygn vart ett enda virrvarr av människor, platser och alkohol.

Torsdag:
Skivan. Minns inte mycket. Förar med Fighters homeboyz. Ger Pingvinen fingret och är stolt som en påfågel. Tappar två rödingar. Blondie hittar den ena och bjuder laget runt på öl. Det är tanken som räknas va. Blir tydligen utkastad strax efter ett när fyllan slår till hårt och brutalt, tequila är inte nådigt. Tack för att du tog hand om mig, Pedro! Däckar med kläderna, linserna och sminket på.

Fredag:
Vaknar klockan 7, prick. Fortfarande full, fyllekäkar frukost och går av någon anledning på franskan. Däckar på en bänk i ljushallen. Möter upp Fightern på lunch. Försöker fylla varandras minnesluckor. Går sådär. Har ångest.
Träffar Pingvinen på en prommis över halva stan. Leker vuxna och uträttar ärenden på banken. Däckar hos honom. Träffar hans päron som blir glada och kramas. Stelt. Tjejmiddag på Värmdö och lämnar stressad Pingvinens residence. Köper sexpack med 3,5:or, 7 min tills bussen går. Ruschar hela slussenperrongen och sexpacket går sönder. Vaskar omedvetet en öl som trillar ner på spåret och börjar spruta. Får en hejarklack av olika grabbgäng längs perrongen. Tappar en till öl, de applåderar. Kommer ner till bussen. Den går om 13 min. Dansar på värmdö och blir full på vin. Festar på Södra Station och slutar upp hos Pingvinen.

Lördag:
Det enda nämnvärda denna dag är att jag finally fick uppleva The Big O! Tror jag i alla fall. Vägrade bjuda till innan jag somnade för att sedan vakna upp, halv åtta på morgonen fasligt kåt. Påbörjade operation antasta grabben. "Jag kommer" säger han i sömnen. Han är bra rolig, han. Hur som haver. Det var grymt när han väl vaknade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0