huvudet i sanden

Vågar jag gå till skolan imorgon? Finner ingen bra annledning till varför jag skulle göra det. Fysikprov och behöva ta konsekvenserna av mitt pinsamma beteende i torsdags. mindre lockande. Minns att jag full som en kastrull satt och tjatade om att jag måste byta skola efter det här, om jag kunde uppfatta att jag var såå pinsam fast jag var jätte full var jag säkert galet pinsam. Har grov jävla ångest, som aldrig förr. Jag vill ha kontroll över situationen och vara den som har makten, inte det fulla drägget utan koll. Hade skämts mindre om jag typ hade dansat och visat brösten på bardisken, det är ju ändå lite kul, typ.



Kommentarer
Postat av: Christiantanja

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-10-24 @ 09:01:38
URL: http://christiantanja.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0