Vrid, slicka, doppa

En vecka utan honom. Äter oreo. Jag är bäzt. Bäzt, bäzt bäzt.

Har då också varit full ett antal gånger och befunnit mig i princip utanför hans dörr. Bra tjej.

Jag och Fightern lever ut singelartonåringslivet till fullo. Krogen torsdag, fredag, lördag. Bara glider.

Firat St. Patrick's day med ful(l)a irländare, blivit nekad inträde på bar 54 efter en öl. Samma vakt dissade min poncho. Har lagt för mycket pengar på öl och skräpmat men jag gillare. Hängt med Freddie och sett bio. Stött på Kanin och min dubbelgångare. Finns det någon annan som är 1.58 liksom?

Gårkvällen, L-A:s första utgång skulle alltså tillbringas på Entourage. Att vi skulle kunna komma in for free hängde tydligen helt på att allas våran mammas pojke Bobby sa det till vakten. Allt hade gått som smort om det inte vore för det lilla faktum att Bobby blev rosenrasande och sprang iväg. Såsmåningom återkom han och vi fick erfara en Entouragekväll. Lite back to högstadiet men det var nice att dansa loss lite. Mindre nice när mingelbilder där jag ser ut att vantrivas dyker upp.

Vägde mellan att hänga med de andra in på Gaudi eller kebab på Papas innan de stängde. Kebaben vann och kvällen avslutades ensam och fyllekäkandes hemma.

Annars haft en genomsoft vecka med bra häng. Ska tillägga att min lilla Pokémon är mycket älskad. Angharad. Hähähäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0