Cat

Ack, den där känslan man får när man träffar en riktigt nice kille. Lusten efter hela honom när man är riktigt nära för första gången.
Jag kan liksom se det framför mig. Känna samma känsla. Sukta lika mycket.
Det som suger med Sverige just nu är att det finns ett otroligt dåligt utbud på sexiga killar. Har jag ens sett några helt ok på sista tiden?
Det finns byggstudenterna och bratsen. De överdrivna söderkillarna och de som inte bryr sig alls.
Jag tycker att detta är långtråkigt och ointressant. Ingenting händer längre.
Visst, det skulle vara trevligt att träffa en snygg, rolig, smart, charmig braisängen-kille. Men man kan ju inte vara kräsen. Jag skulle kunna nöja mig med en lite mindre perfekt man. Men attraktion är fan viktigt. Speciellt om man mest letar efter ett intressant bootycall.
När såg jag senast en snygg kille som inte var en av min hollywoodcrushes? Det verkar som att de flesta har gått i ide. Fan skärpning.
Ser ni någonsin nån tilltalande längre?
bara undrar asss. Annars är det ju knas på mig.

Jag känner mig otroligt upprymd (kåt) efter att för några dagar sen fått reda på att det existerar en Dave Franco. Lillebror till min favorit James.
Lite yngre och lika rolig.
Det sexigaste som finns är en kille med humor.
Och killerabs..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0