I'm so happy 'cause you are gone

Aldrig mera han. Lovar er. Detta är sista gången den grabben nämns här!

Dagarna flyter ihop. Är sällskapssjuk i vanlig ordning. Uthärdar med hjälp av Fashion och Fighterns mantra.
Som Pokémon sa idag när jag hittade henne liggandes i sin säng vid fyratiden med deppmusik i iPhonen om jag nu minns rätt;
- Förra våren var jag högt uppe bland moln och denna vår ligger jag någonstans långt nere på asfalten kippandes efter luft!

Bara att finna sig i det. Gilla läget. Jag trivs med er vid min sida i alla fall. Trivs med trefemmor på måndagar och luncher på Il Piatto. Laga mat tillsammans och flytta hem till varandra direkt någons päron reser bort. Har inte vart hemma på några dagar..

Gårkvällen inleddes på Diset. Det va la på tiden och Tolio kände sig manad att kommentera. Hellströms och peanuts var ju inte heller helt fel. Collagehäng och stötte på en massa vänner. Gamla, som nya. Träffade på Grekröran som undrade om jag inte möjligtvis hade skola följande dag. Tyvärr var det precis det jag hade vilket jag fick ångra när jag väcktes av alarmet i Fighterns mammas säng efter fyra timmars sömn.
Sjukanmälde mig- fick ångest- tog tillbaks sjukanmälan.

"Jag skrev fel. Jag är frisk!"

Dagen har genomlidits som i ett töcken. KTH-killen ringde just like back in the good old days. Ville att jag skulle komma till livespelning på Malmen men jag kände att jag nog står över.
Jag och Adidas sitter ihop nu. Vi tar kvällens sista kopp thé och stänger av datorerna. Jag vill hänga på Gaudi och vara fett snygg, säger hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0