sluta drömma om ljuva livet

Är helt slut efter ett att ha sprungit runt halva dagen och maniskt letat efter en jacka med M. Ni vet det skulle bli bättre då. Jag hittade en, M gjorde det inte. Mitt liv är fulländat nu och allt är så jävla bra!!! eh..
Är också jävligt trött efter att fyspass. Det är hårt när den värsta träningsformen man vet är löpning och det enda intresse man har förutom fotboll är att förtära alkohol.

Veckan som kommer blir lame. Plugg, träning och sömn. Rastlösheten äter upp mig inifrån och jag känner hur det kryper i hela kroppen av tristess. Fezt på lördag, funderar på att festa nyktert efter det brutala uppvaknandet som fyspasset framkallade. Mycket snack liten verkstad. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0