fast life drug life thug life rock life every night

Jag har inte sminkat mig på två dagar. Och ja, jag har varit i skolan. Läskigt beteende! Så går det när man glömmer att slänga ner sminket i väskan klockan halv tre på natten när man drar från en perukfest. Stupfull och med ett starkt behov av sömn.
Alla var väcka på Blondies fest. Vem kommer ihåg nåt efter klockan tolv? En dimma av vodkaångor och fyllesvett. Fightern däckade tydligen bakom soffan. Medan folk satt i den. Blondies BF låste in sig i källaren. Fightern och jag hookade med samma brud..?
Jag kände mig i alla fall otroligt sexig i mitt afro. Jag var min pappa upp i dagen på riktigt. Den kvinnliga, souliga versionen.

Idag skulle jag och Wales gå på promenad i soliga Sthlm. Det slutade med att vi åkte 4:an till slutstationen med våra stora latte. Vi orkade inte gå av. Slappt men that's how we roll. Satt på en bänk vid norra mälarstrand tills det var dags för handledning för Matte C. Nu ska jag fixa guldstjärnan.

Man ska älska och vara stolt över sig själv. Nu är det vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0