do it now

Segt liv. Artonåringarna är ute och super bort sina bekymmer medan jag ligger och lökar i min säng. Skrev en halv sida på en skoluppgift och är nu helt utmattad både psykikt och fysiskt. Raztlöz i benen dock. Mojo bara dissar mina sms och samtal hela tiden. Jag gillar inte henne.

Något annat är ju att jag ska ha fest på lördag, och att jag har råkat bjuda 55 pers. Min första riktiga fest. Det finns nog få människor som är lika nojiga som jag och som kan måla upp lika skrämmande scenarion i huvudet. Bäst att jag blir jävligt full så att jag lyckas slappna av. Adidas påstod att hon skulle hålla sig relativt nykter och hålla koll. Tyvärr måste jag meddela att du inte längre är den som man litar på när det gäller att vara nykter bruden!
Nu är det bara ett problem som kvarstår: hur ska jag få natursnyggingen till festen? han är alltför sällan online på facebook och jag har inte hans nr efter x antal mördade mobiler. Är det för desperat att skicka ett mail? kanske inte, för nu är det fan dags att sätta igång projektet. Långt inne i dimman..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0