åt helvete med himlen

Sol, kaffe och en god vän- som balsam för själen. Och det kan bara bli bättre nu.

Var för en gångs skull inne på facebookchatten idag, och man kanske kan säga att det lönade sig. Fick ett meddelande från en viss natursnygging. Han frågade om jag mindes honom och jag undrade hur jag skulle kunna glömma. Samtalet artade sig och jag har fått veta att han flyttar hem om två veckor!! Han var mitt främsta projekt förra våren och nu funderar jag på om det är dags att sätta igång igen. Det kändes liksom lovande när han sa att han förväntar sig ett varmt välkomnande och att det var trevligt att talas vid.

Vårkänslorna maxas och känslorna slår och spränger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0