I'm no superman

hej världen!

Igår var en dag av studentmottagningar. Började hos Love dit vi faktiskt var bjudna. Vidare till Viktors där vi hann säga hej innan vi drog till Simons dit vi inte alls var bjudna. Men man hade liksom kommit in i mottagningsmodet så det gick ändå. Kvällen fortsatte sedan till Hellströms där vi mötte upp Poke och Amba. Skönt, hade känt mig lite bortkommen innan. Jag hällde glatt i mig den ena ölen efter den andra som jag skjölde ner med cider, riktigt manligt. Glömde bort namnet på Cimon och var i slutet av kvällen ganska odräglig. Men han var snäll, jag frågade lite om deras resa, han frågade lite om dvärgen. alla var där utom han. sen tog de flest bussen hem. Jag var taggad på att dricka öl i tvättstugan. Men så blev det inte Q tog ölen och vandrade iväg och jag gick hem och la mig.

Att en like kan sätta igång något så stort är helt sjukt. så många frågor, var det en rape? det är ju egentligen ingenting men när det är Han förstår jag inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0