Det går bra nu

Fest i Hornstull. En trång tvåa, på tok för många pubertetsmonster i förhållande till lägenhetens storlek.

Jag minglade. Tyckte tjejen i Master D:s klass var skön. Tyckte killen Blondie var hos på nyår var trevlig.

Räddarn shottade 80%-ig strårom och brölade; "RHODOS OCH AUSTRALIEEEEN" Allt var i sin ordning.

Något helt annat kan jag ju säga om hemfärden.

1. Jag ska från Hornstull till Aspudden men hoppar på tåget mot Ropsten?

2. Tunnelbanan vi åker i gick sönder. På tre ställen. How come?

3. På Slussen tappar jag bort mitt sällskap i dimman. Kollar upp och står öga mot öga med killen som tog min oskuld. Vi pratar ett tag och han avslutar samtalet med ett "Du ser jättebra ut!"

4. Förvirrad av hans uttalande irrar jag in i vagnen och vem ler mot mig om inte Idolen? Med en brud bredvid sig dessutom. Försökte föra en konversation och hälsade på tjejen. Inser att det inte går när båda ger mig komplimanger för min ring(?) Tack Lillebror.

5. Hoppar av i Maria och låtsaspratar med en låtsasvän i mobilen. Blir påhoppad av en Mauricio som vill att jag ska adda hans FB. Jag gör det och han pratar om en krog han ska fixa in mig på när jag blir arton. Plötsligt blir jag irriterad och säger att jag inte vill. Frågar honom varför han vill ha kontakt med mig, jag har ju pojkvän.

6.
Killen tar illa upp och säger att han ska neka requesten när han kommer hem. Självklart gör han det inte, och självklart kollar jag upp honom på ratsit. Killen är 34 bast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0