Mi manchi

Jag saknar dig så mycket att det rubbar min tillvaro.

Sa jag så? Kom det från mig?

Var det bara alkoholen som talade? På samma sätt som jag var den bästa Hugo visste igår kväll?

Det var ju inte i klass med "Jag är svag för dig.." men ändå.

Hur som helst är det ju rätt. Helt rätt.

Snacka om att vara kärlekskrank. 56 timmar kvar.

Har till och med pluggat italienska (kan räkna till 10 och några fula ord men ändå..) Vad händer liksom? Vem slicar vem?
På tal om slice var det längesen man hörde nåt juicy här. Supersonics vad hääänder?

Och ledsen att besvära er med allt det här tramset.

Äh, dessa hopplösa tillfällen. Ibland är allt så hopplöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0