He kissed me I took off his pants then i turned the tv on



Jag gillar verkligen att hänga på gymmet, det är fett soft. men lite lökigt. Det finns en kille, eller man snarare som ser ut som en tysk bög typ. Han har lite läksigt utseende men jag börjar typ tycka att han är en aning sexig, vad händer liksom? Men han hänger och häver sig själv och man ser verkligen hur hans muskler arbetar, det är fan sexigt.

Det är också kul att iaktta de olika gympersonligheterna:

Den tatuerade muskelknutten som ser ut som han kan göra tiotusen armhävningar med mig på ryggen och att det enda han lever på är anabola. Han har oftast en avklippt bomulls t-shirt och är alltid helt genom svettig.

Medelålders kvinnan som har fått i sig lite för mycket tårta och bullar. Hon har oftast en aning för tighta byxor och alltid en kameltå. Varje år har hon som nyårslöfte att börja träna och hon lägger ner i mars. Hon står och trampar på trampmaskinen och man kan verkligen se i hennes hur hon lider.

P12:an som egentligen är typ 15 bast och som har insett att det inte längre räcker med magrutor som endast syns för att man är smal. Hans armanr är tilochmed smalare än mina. Han ska nu biffa till sig och går runt ser lite vilsen ut. Tror att han pallar mer än vad han gör och kämpar med alldeles för tunga vikter för att han tror att det ska ge bäst resultat.

Mannen som en gång varit vältränad men som haft för många krogkvällar och nu har en ölmage över rutorna. Han är 50 + och möter numera upp grabbgänget på gymmet för att skryta om deras träning och dela med sig av råd. Han går alltid runt med ett självsäkert leende. Han frustar och stönar högt när han pumpar upp sina biceps.

Den biffia unga tjejen. Hon är v-formad och hänger mest med grabbarna, hon är en av dem. Hon är varken ful eller snygg och samtidigt som man tycker hon är tuff är man lite rädd för henne. Gymmet är hennes andra hem.

Men jag då? vilken gympersonlighet tillhör jag?
Jag tränar ordenligt, men jag är lite rädda för viktrummet som är fyllt med biffiga killar. Jag undviker helst dips maskinen om det är någon i närheten. Jag sitter och gossipar högt på träningscykeln. Jag står med mina hantlar på fem kg och inbillar mig att mina armar ska bli större och jag älskar att spana på gymmet. Men jag trivs ganska så jävla bra med det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0