What I like about you

Jag älskar när han är dominant. Blir våt av bara tanken, det får mig att tänka snuskiga saker.

När han är flåsar av upphetsning, är för kåt för att behärska sig och sliter av mig kläderna. Trycker sin kropp hårt mot min och jag känner hur varje muskel spänns.

Borrar in naglarna i hans rygg. Stönar och biter honom i läppen istället för att kyssa honom.

Bit mig, dra i mitt hår, var hårdhänt. Dra av mig trosorna, bänd isär mina ben. Håll i mig så jag knappt kan röra mig. Tryck mig, fråga inte. Spela med.

Men oftast vill jag ändå bara ta det långsamt. Att han kysser mig mjukt och är försiktig. Frågar, viskar. Ser på mig, tar på mig.

Det är liksom som ett enda kärleksrus. Att det är han gör ju halva grejen

Hur som helst...
 
Birthday sex är inte överskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0