quit

Det blev en kort karriär för blondie och mig som telefonförsäljare. Tjänade väl ihop två rödingar i alla fall. Jag ska aldrig ALDRIG mer jobba på TP.
Nån gång i våras sa vi att supersonics inte fick skriva mer om plugg. Är det därför jag inte har skrivit nåt på en vecka?
Sadly, yes.
Jag går i skolan. Jag går inte till skolan. Kollar på kriminalserier. Drömmer om Barcelona. Lyssnar på människor som är kära- Lyssnar på människor som blir sårade. Jag dricker kaffe. Alldeles för mycket kaffe. Längtar till smält snö och krokusar. Jag sparar pengar. Grattar nyblivna 18åringar på FB. Spyr på FB. Jag tänker inte på nån. Vill typ inte tänka på nån.
Jag vill shoppa. När kommer jag lyckas hålla i pengar och faktiskt lägga dom på nåt vettigt?
När blir det vår?

Den här perioden, ska vi säga december 2010-januari 2011, var Mejarn inte riktigt säker på nåt annat än att hon ville att solen skulle vara uppe längre. Mål,ambitioner,längtan? Hur kände hon? Hon var inte ens sugen på att kröka när fredagen kom. Men vad kan en tjej göra? Man lever efter samma förutsättningar som alltid. Sthlm, vinter, beroende av diverse olika saker såsom cigg,kaffe,föräldrar. Fast inkomst och egen lägenhet var några år bort. 18årsdagen kändes också som en evighet bort.

Jag vill inte längta. Jag är trött på att vakna bara. Inte deppig. Allt är bara lite oklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0